2016-01-11

VD:n har ordet!

LEVA utvecklas vidare under 2016!

Med kunden i fokus arbetar vi ständigt med att utveckla och förstärka servicegraden. Just nu pågår en kundundersökning där Du som kund får möjlighet att svara på frågor kring de produkter och tjänster LEVA levererar, samt hur väl vi uppfyller Dina förväntningar på oss som bolag. Kanske är det just Du som blir kontaktad för att svara på dessa frågor. Din röst är en mycket viktig input till oss för att kunna bli ännu bättre.

Under februari kommer vi att öppna upp vår nya reception på Gåseberg, dit Du som kund alltid är välkommen att vända Dig med Dina frågor.

Under februari månad kommer vi att implementera en sms-tjänst där vi enkelt och snabbt kan informera Dig som kund om vi har tillfälligt avbrott i någon våra leveranser.

Vi kommer också under början av året att installera ”Mina Sidor” för Dig som är elhandelskund hos oss på Lysekils Energi Vind AB. En applikation via vår websida, där Du enkelt får tillgång till Dina elräkningar. Här ser Du också den tillhörande specifikationen för varje faktura.

Hör gärna av Dig om Du har frågor!

Susanne Malm, VD
LEVA i Lysekil AB